sâmbătă, 9 iunie 2012

citate despre Motivare


    ->Nu sunt un profesor: doar un tovarăş pe care l-ai întrebat pe unde să mergi
    Ți-am arătat spre înainte – înaintea mea, dar și a ta. George Bernard Shaw

   
->Dă-i unui om un pește, și va fi sătul o zi întreagă: învăţa-l să pescuiască, și va fi sătul o viaţă întreagă.L AO TZU

     ->Nu există reguli aici – încercăm să rivalizăm ceva. Thomas Edison

·        
·         ->Fericirea este sensul și scopul vieţii, singura ţintă și finalul existenţei umane. Aristotel

·         ->Succesul nu este cheia fericirii. Fericirea este cheia succesului. Dacă îţi place ce faci, vei avea succes

·         ->Întotdeauna mi-am dorit însemnele bogăţiei, în schimb, am avut parte de însemnele sărăciei. Am căpătat însemnele greşite – și tare neplăcute mai sunt. Peter Cock

·         ->Descoperirea succesului interior este cel mai bun, mai uşor și de fapt, singurul de a obţine și de a te bucura de orice altceva în viață. Spencer Johnson

·         ->Toţi banii din lume sunt cheltuiți pentru a ne simţi bine. Ry Cooder

·        -> Este mai bine să lăsăm viaţa să vorbească despre noi în locul cuvintelor.        Mahatma Gandhi

·         ->Poţi să fii nemulţumit de începutul de chelie sau poţi să te bucuri ca ai un cap pe umeri. Timothy Miller

·         ->Din cînd în cînd este bine să te opreşti din urmărirea fericirii și să te multumești să fii fericit. Guillaume Apoillnaire


·         ->Vrei ceea ce vrei, indiferent dacă tu crezi că poţi căpăta. Robert Fritza

·         ->Pentru cei mai mulţi dintre noi, marele pericol nu este că țintim prea sus și nu reuşim, ci că țintim prea jos și reuşim.  Michelangelo

·         ->Cînd un om stă lîngă o fata drăguţă vreme de o ora, pare că a trecut doar un minut. Dar lasă-l să stea un minut pe o plită încinsă, și va părea mai mult decît orice ora. Asta e relativitatea. Einstein

·         ->Toate visele par imposibile pînă cînd le îndeplineşte cineva. Barry Neil Kaufman

·         ->Îngerii zboară pentru că o iau uşor. G. K. Chesterton

·        -> Poţi să ai orice îţi dorețti dacă renunți să mai vrei. Lester Levenson

·         ->Dacă vrei să faci ceva important, este necesar să fie la un nivel uşor mai scăzut decît pregătirea ta. James Watson

·         ->Dovedește-ți limitările și poți fi sigur că sunt ale. Richard Back

·         ->A iubi înseamnă să fii fericit de ceva – fără condiții, fără judecăți, fără așteptări.      Barry Neil Kaufman

·         ->Prietenia se naște în clipa în care o persoana îi spune alteia: “Ce, și tu? Credeam că eu sunt singurul”. C. S. Lewis

·         ->Concluzia este că oamenii nu sunt niciodată perfecți, dar dragostea poate fi.           Tom Robbins

·         ->Oare nu îmi distrug inamicul atunci cînd mi-l fac prieten? Abraham Lincoln

·         ->Religia mea este simplaă– religia mea este bunătatea. Dalai Lama

·          -> Ființele umane sunt singurele creaturi ce își fac nevoile în propriul cuib pentru a se sili să se mute. Bruce diMarsico

·         ->Observă-i pe toti oamenii – pe tine cel mai mult. Ben Franklin

·        -> Vad prin ochii mei, nu cu ei.  William Blake

·         ->Arăți ca un om care acceptă ceea ce vede deoarece se așteaptă să se trezească. În mod ironic, acest lucru nu este departe de adevăr. din filmul Matrix

·         ->Nu te întreba ce îi trebuie lumii – întreabă-te ce te face să prinzi viaţa și pune-te pe treabă. Deoarece lumii îi trebuie oameni care au prins viaţa. Howard Thurman

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu